16 Ocak 2009 Cuma

Güzel havada spor

İşte tesislerimizin en eski müdavimlerinden Yaşar Efe öğretmen. O hep koşuyor.
Hüseyin beyi tanıyorsunuz. Armutlu Karanfil ocakbaşı'nın sahibi. Az ziyafetler çekmedik orada. O kuyu kebaplarının tadı damağımızda, müzik sesleri kulakkarımızda. Hayli kilo verdi bu ara.

Düriye hanımla yürüyüş arkadaşı Raşel hanımefendi biraz ağırdan almışlar işi, sohbet koyu..

Hoppalaaa. Bu güzel havada müdür beye bakın şimdi...Yanındaki hanımefendi bile şaşmış bu işe. "Üşüyormusun Nusret bey?"diyorum...

Yok Raşitçiğim, üşümek değil de, evde hanım " Bir sürü palton var, niye giymiyorsun, sen ölünce kim giyecek bunları ?"diyor/ Allah gecinden versin/ Apoletleri söktük, artık çeşit çeşit giyeceğim." " Ne apoleti hocam? "Birinci sınıf Emniyet Müdürü apoletlerini canım.(!) Ben de sizi Ukrayna'dan Zonguldak yoluyla gelmiş biri sandım da... / Gülüştük/ Ben de espirimi yapmış oldum, tabi Nusret beyden önceden izin alarak. Yoksa kolay mı?... Hava güzel, Haldun bey çok neşeli. Poz da güzel hani. Bu resmi aleştiremezsin artık Haldun bey.

Gününneşeli üçlüsü. Vali faik bey, Aytaç bey ve Serpil hanımefendi.. Tempolar hızlı. Mehmet beyde neşeli.

Bir başka arkadaşımız, yürüyüş bitmiş sıra sporda...
Spora devam arkadaşlar. Bir kiii, bir kiii.
Tamam Ömer kaptan...Bir, iki, bir iki..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder