4 Ocak 2009 Pazar

2009 un ilk pazarı

2009'un ilk pazarı. Çisil çisil yağmur yağıyor. Ben Çilekli tesislerimize girerken bir gönül dostumuz Arif bey sprunu bitirmiş evine dönüyordu. Bugün çok aceleci davranmış. Boğazda çok balık var diye bir tiyo aldı herhalde. Biraz sonra doğru Emirgan'a gidecek tabi. Her gün orada balığa gidiyor ama henüz DALİ sergisini gezecek zaman bulamamış."Komşu günü olacakmış onu bekliyorum" diyor. Çıkışta saha görevlisi ile sohbet ediyor.
Haldun abimiz iş başında. Füsun hanım uzun zamandır yok. Kediler zaman zaman vali bey ile birlikte Kıbrıs'a gitmediği zamanlarHaldun abimiz besliyorlar. Kediler de benim makinadan mı korkuyorlar bilmem, çok ürkekler.. Parçayı kapan kedi kaçıyor. Yoksa korktukları başka biri mi var?
Mudürbey /Nusret bey grip olmuş, üç gündür yoktu. Elindeki şemsiye benim, o şemsiye sevmez." Şekermiyiz eriyecek?" der /Cezmi bey, Haldun bey...Bir sohbet tutturmuşlar.
Eyvaaaah..Haldun bey saha görevlisine yakalandı." Yapmayın hocam, kedileri burada beslemeyin,saha içine pisliyorlar, ya alıp evinize götürün, ya da belediye ye haber verin, alsınlar, baksınlar..".vb gibi söyleniyor. "Ben ilk defa bişiler getirdim. kem, küm" diyor Haldun abi.. Kedilerin neden ürkekleştiği belli oldu şimdi.
Raşit hocam, bakarmısın biraz, neden benim sitemizde güzel bir resmim yok, taraf mı tutuyorsun yoksa, vali beyin kaç resmi var, benim yok, olmuyor ama?" diyor Halim hocam bana. O herzaman tam donanımlı ve korunaklı oluyor. İşi hiç şansa bırakmaz, O hepimizin hakiki hocası. Geometri konusunda 10. baskısını yapmış ders ve test kitapları piyasada. Resmini koymamışmıydık Akçakoca'lı diye?...
Burak ve İhsan beyler...Baba oğul aramıza yeni katıldılar./Tempolu bir çalışma yaptılar birlikte./
İşte yeni bi gönül dostumuz daha..Bir...kiii...Bir... kiiii...
Sizin de sitemizde bir resminiz olsun beyefendi.." Tabii. " " Adınız neydi?." Turgay" Aaaa kolay, kaleci Turgay'dan hatırlarım." Zaten babam onun adını koymuş bana bilerek." "Hayat ne güzel..." İYİ PAZARLAR."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder