9 Ocak 2009 Cuma

KAR YAĞDI BÖYLE OLDU...

Oooo spor başlamış. Ayak izlerine bakılırsa ben geç kalmışım. Günaydın hanımefendi, kolay gelsin.
Güzel bir gün. İyi yürüyüşler.
Vali bey de henüz gelmiş. Arabasında ayakkabılarını değiştiriyor.Sahanın minik asvalt parçacıklarını eve taşımamak için iyi bir yöntem. Hanımlar kızıyor, kapıcılar kızıyor, fare pisliği gibi oluyor, apartman girişleri ve evin içi.
Bu manzarayı bu sahada yıllar önce Sevili Esen hanımefendi den görmüş ve imrenmiştim. Karlı bir sabah böyle atıvermişti kendini ve bana "Raşit gel boyumu ölç" demişti de ben de enini ölçmüştüm şakadan.
Hem yürüyüş, hemde kar topu oyunu. Oynayanlar çocuklar değil.
Bir kiiii, bir kiiii. Kar topu geliyoor..
Kaçma hocam, gel, acıtmaz bu top, içinde taş yok...
Ekip kalabalıklaştı..
.. Dur dur benide çek, benide, haber verseydin önce...
Bensiz olmaz tabi ,Ömer hocam sen çek bu defa.
Eyvah...ATV deki Elveda Rumeli'deki Sütçü Ramiz'in evinin bahçesindeki karlı bir sabah sahnesine benzedi bu iş şimdi. Dur, bana atmaaa.. üşütürüm...
... Hayat çok güzel... Kar yağıyor yağıyoooor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder