16 Aralık 2008 Salı

SİTEMİZ BEĞENİLMİŞ.

Bu sabah yaptığım kamu oyu yoklamarında sitemizin beğenildiği anlaşılmıştır.Çilekli sakinleri niye benim resmim yok diye sitem ettiler.
Serpil hanım ve Reyhan hanım objektifimize birlikte poz verdiler. / Onların tempoları çok hızlı./

Bütün arkadaşlarımızdan katkılarını bekliyoruz. Mesela sağdaki hanımefendi bir piyano hocasıymış. Adını bile bilmiyoruz şu an ama belki bir gün hepimize bir mini konser bile verebilir. Neden olmasın?.
Çilekli tesislerimizin spor hocası ve kaptanı Ömer hoca... Ben bu siteyi kendisine devir, teslim edecektim .Yukarıdaki pozdan da anlaşılacağı gibi teslim etmek üzereydim. Kendisi. "Raşit hocam bu siteyi yine sen yürüt benim vaktim fazla müsait değil, ama ben size her türlü desteği ve haber akışını sağlarım." dedi. O yine bizim kaptanımız, spor hocamız.. İçimizden talipli bir arkadaş çıkarsa bu sitenin yönetimini ona vermeye hazırız.
Vali bey, Halim hocamız ve Ekrem bey kadeşim, bugün politikaya kaptırmışlar kendilerini. Halim hocamız matematik öğretmeni ve organik besinler ve nasyonel coğrafya uzmanı. Yetiştirdiği organik besinleri bizimle hep paylaşıyor.
Mehmet beyimiz; " Raşit bey hepimizin resmini çektin ama senin resmin yok, ben de senin resmini çekeyim." dedi. makinayı aldı uğraştı, uğraştı, iki poz çekti ikiside bu sonucu verdi. En içteki, sağdaki/benim.



Necdet abimiz, Arif bey, Raşit,Haldun bey. / Gençler grubumuz./





Ela Akgüden- Jale Onat....

/Siyah saçlı kızımız beden eğitimi öğretmeni. O bu sahada buyüdü, okudu, öğretmen oldu./

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder